Έρευνα (131)

Σχετική με την υποβάθμιση των εδαφών της Θεσσαλίας ήταν και η εισήγηση του Δρ. Τσαντήλα(Ερευνητή του Οργανισμού ΔΗΜΗΤΡΑ) που επεσήμανε κακές πρακτικές των αγροτών όπως η καύση των υπολειμμάτων καλλιεργειών και η επίπτωσή τους στη γονιμότητα του εδάφους.

«Όσο σημαντική είναι η ορθολογική χρήση των φυτοπροστατευτικών προϊόντων κατά τη διάρκεια της καλλιεργητικής περιόδου, εξίσου σημαντική είναι και μετασυλλεκτικά η σωστή χρήση των εντομοκτόνων στην αποθήκευση των προϊόντων.

Μια διεθνής επιστημονική ομάδα αποκωδικοποίησε για πρώτη φορά το πλήρες γονιδίωμα του τριαντάφυλλου. Η ανάγνωση του DNA του δημοφιλούς ρόδου μπορεί να οδηγήσει -με τις κατάλληλες γενετικές τροποποιήσεις- στο να έχει ακόμη πιο όμορφο άρωμα στο μέλλον, αλλά και μεγαλύτερη ποικιλία χρωμάτων.

Ορθολογική λίπανση ελιάς

Ο Σύνδεσμος Παραγωγών & Εμπόρων Λιπασμάτων (ΣΠΕΛ) δημοσιεύει ένα χρήσιμο κείμενο που αναλύει και συμβουλεύει για την ορθολογική και αποδοτική λίπανση του ελαιώνα.

Μια ανακάλυψη που αναμένεται να βοηθήσει καθοριστικά στη μάχη κατά της πυρικουλάριας του ρυζιού, της μυκητολογικής ασθένειας που καταστρέφει κάθε χρόνο έως και το 30% της παγκόσμιας παραγωγής ρυζιού

Πρόκειται για ενα κινέζικο έντομο που καταστρέφει τις μουριές, την ώρα που η αγωνία μεγαλώνει, καθώς πιθανή εξάπλωση του στην ενδοχώρα του νομού, μπορεί να προκαλέσει και καταστροφή σε ξυλώδεις καλλιέργειες, όπως τα αμπέλια και τα λιόφυτα.

Κάθε χρόνο, η IBM Research, o ερευνητικός βραχίονας της μεγάλης αμερικανικής εταιρείας πληροφορικής ΙΒΜ, δίνει στη δημοσιότητα τις προβλέψεις του για τις πέντε κυριότερες τεχνολογικές εξελίξεις των επομένων πέντε ετών, οι οποίες θα επιδράσουν καθοριστικά την κοινωνία και την οικονομία.

Μια τεχνολογική επανάσταση στη γεωργία που οδηγείται από την πρόοδο της ρομποτικής και των σύγχρονων τεχνολογιών ανίχνευσης  μοιάζει να αναστατώνει τις σύγχρονες γεωργικές πρακτικές.

Τα βασικά συμπεράσματα και προόδους δύο σημαντικών χρηματοδοτούμενων από την ΕΕ ερευνητικών προγραμμάτων για την καταπολέμηση xylella fastidiosa, του POnTE και του XF-ACTORS δημοσιεύτηκαν πρόσφατα στο τελικό κείμενο της ετήσιας συνάντησης των προγραμμάτων που είχε πραγματοποιηθεί το Νοέμβριο του 2017 στη Μαγιόρκα.

Σελίδα 1 από 11

Our website is protected by DMC Firewall!