Ανάπτυξη Νέας Ποικιλίας Τομάτας από άγριο είδος

Ερευνητές από τη Βραζιλία, τις ΗΠΑ και τη Γερμανία δημιούργησαν μια νέα καλλιέργεια ντομάτας από ένα άγριο φυτό, χρησιμοποιώντας την CRISPR-Cas9, μια σύγχρονη διαδικασία επεξεργασίας γονιδιώματος.

Ξεκινώντας με μια άγρια ντομάτα , οι ερευνητές εισήγαγαν χαρακτηριστικά κλασικής καλλιέργειας χωρίς να χάσουν τις πολύτιμες γενετικές ιδιότητες του άγριου φυτού.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, αυτή η νέα μέθοδος τους επιτρέπει να ξεκινήσουν από το μηδέν και να αρχίσουν ξανά μια νέα διαδικασία εξημέρωσης.

“Με αυτόν τον τρόπο, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε όλες τις γνώσεις, σχετικά με τη φυτική γενετική και την εξημέρωση των φυτών, που έχουν συσσωρεύσει οι ερευνητές τις τελευταίες δεκαετίες. Μπορούμε να διατηρήσουμε το γενετικό δυναμικό και τις ιδιαιτέρως πολύτιμες ιδιότητες των άγριων φυτών και ταυτόχρονα να παράγουμε τα επιθυμητά χαρακτηριστικά των σύγχρονων καλλιεργειών σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα ” τόνισε ο καθηγητής βιολόγος Jorg Kudla από το Πανεπιστήμιο του Munster.

Οι ερευνητές επέλεξαν το Solanum pimpinellifolium ως γονικό φυτό, μια άγρια ​​ντομάτα σε σχέση με τη Νότια Αμερική και τον πρόγονο της σύγχρονης καλλιεργημένης ντομάτας.

Τα φρούτα του άγριου φυτού είναι στο μέγεθος των μούρων και η απόδοση είναι χαμηλή – δύο ιδιότητες που την καθιστούν ακατάλληλη ως καλλιέργεια. Από την άλλη πλευρά, τα φρούτα είναι πιο αρωματικά από τις σύγχρονες ντομάτες, οι οποίες έχουν χάσει κάποια γεύση λόγω της αναπαραγωγής.

Επιπλέον, τα άγρια ​​φρούτα περιέχουν περισσότερο λυκοπένιο, ένα αντιοξειδωτικό.

Τα αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύθηκαν στο τελευταίο τεύχος της Nature Biotechnology.

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 60 επισκέπτες και ένα μέλος

Δωρεά στο e-geoponoi

Κέρασε μας ένα καφέ με 1,50 €

Είσοδος μέλους

• Πολλοί παραγωγοί φοβούνται ότι θα επαναληφθούν οι χαμηλές θερμοκρασίες της προηγούμενης εβδομάδας που προκάλεσαν παγετό στα κεντρικά και στα βόρεια πεδινά, σε μία περίοδο που ορισμένα δέντρα βρίσκονται στην ανθοφορία και άλλα έχουν ήδη σχηματίσει το πρώτο καρπίδιο.

• Είναι μία από τις πιο δυνατές ερευνητικές ομάδες στην Ευρώπη, με μακρά παράδοση σε κορυφαίες ανακαλύψεις, η ομάδα Μοριακής Εντομολογίας του Ινστιτούτου Μοριακής Βιολογίας και Βιοτεχνολογίας του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Ερευνας.

• Eχοντας στην επιστημονική τους φαρέτρα τα πιο σύγχρονα τεχνολογικά μέσα οι επιστήμονες προσπαθούν να αποτρέψουν τις νέες επιδρομές ακρίδων στις καλλιέργειες της Κένυας. Ηδη ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών χαρακτήρισε την επιδρομή των καταστροφικών εντόμων στο Κέρας της Αφρικής

Our website is protected by DMC Firewall!