Αμερική: Κατασκευή θερμοκηπίων με ημιδιάφανα φωτοβολταϊκά πάνελ

Το δρόμο για την κατασκευή θερμοκηπίων με μηδενικό ενεργειακό αποτύπωμα παρουσιάζει μια νέα μελέτη του Πανεπιστημίου της Βόρειας Καρολίνας στις ΗΠΑ

που χρησιμοποιώντας ημιδιάφανα φωτοβολταϊκά πάνελ τα οποία συγκρατούν μόνο το 10% του ηλιακού φωτός κατάφεραν να αναπτύξουν μια φυσιολογική καλλιέργεια ντομάτας.

Ανάλογες προσπάθειες έχουν γίνει και σε άλλες περιπτώσεις και υπάρχουν εταιρίες που ασχολούνται με τη συγκεκριμένη εφαρμογή, όμως αυτή η μελέτη για πρώτη φορά δείχνει πως κάτω υπό συγκεκριμένες συνθήκες, σε περιοχές με αρκετό φως, μπορεί να επιτευχθεί 100% αυτονομία.

Oι οργανικές ηλιακές κυψέλες (ΟSCs) τοποθετούνται πάνω από γυάλινη οροφή θερμοκηπίου και απορροφούν ηλιακό φως σε φάσμα το οποίο δεν χρειάζονται τα φυτά για τη φωτοσύνθεση και έτσι τελικά καταφέρνουν να καλύπτουν όλες τις ενεργειακές ανάγκες της καλλιέργειας.

Η συγκεκριμένη μελέτη έγινε λαμβάνοντας υπόψιν τις ανάγκες σε ενέργεια που έχει μια καλλιέργεια ντομάτας και πραγματοποιήθηκε σε 3 περιοχές με διαφορετικό κλίμα και ηλιοφάνεια και φάνηκε πως εκεί που η ηλιοφάνεια είναι μεγάλη μπορεί να επιτευχθεί 100% αυτονομία, ενώ σε περιοχή με ελάχιστη ετήσια ηλιοφάνεια τα πάνελ μπορούν να καλύψουν ως και το 50% της ενέργειας του θερμοκηπίου.

Αναλυτικά η μελέτη ΕΔΩ

Πηγή: https://radiolasithi.gr/

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 108 επισκέπτες και 2 μέλη

Δωρεά στο e-geoponoi

Κέρασε μας ένα καφέ με 1,50 €

Είσοδος μέλους

• Πολλοί παραγωγοί φοβούνται ότι θα επαναληφθούν οι χαμηλές θερμοκρασίες της προηγούμενης εβδομάδας που προκάλεσαν παγετό στα κεντρικά και στα βόρεια πεδινά, σε μία περίοδο που ορισμένα δέντρα βρίσκονται στην ανθοφορία και άλλα έχουν ήδη σχηματίσει το πρώτο καρπίδιο.

• Είναι μία από τις πιο δυνατές ερευνητικές ομάδες στην Ευρώπη, με μακρά παράδοση σε κορυφαίες ανακαλύψεις, η ομάδα Μοριακής Εντομολογίας του Ινστιτούτου Μοριακής Βιολογίας και Βιοτεχνολογίας του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Ερευνας.

• Eχοντας στην επιστημονική τους φαρέτρα τα πιο σύγχρονα τεχνολογικά μέσα οι επιστήμονες προσπαθούν να αποτρέψουν τις νέες επιδρομές ακρίδων στις καλλιέργειες της Κένυας. Ηδη ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών χαρακτήρισε την επιδρομή των καταστροφικών εντόμων στο Κέρας της Αφρικής

DMC Firewall is a Joomla Security extension!